شیمیایی

حجم معاملات محصولات شیمیایی امروز در تالار پتروشیمی بورس کالای ایران به ۸ هزار و ۹۷۱ تن رسید.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، عرضه محصولات شیمیایی ۱۸ هزار و ۸۳۶ تن و تقاضای آن بالغ بر ۱۵ هزار و ۹۸۸ تن رقم خورد.

به این ترتیب در گروه محصولات شیمیایی، دی اتیلن گلایکول، ایزوبوتانول، کریستال ملامین، دی اتیل هگزانول و مونومر وینیل استات با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند.

بنزن پتروشیمی بندرامام با عرضه یک هزارتن به میزان ۱۷۲۰ تن تقاضا داشت، اما نهایتا با قیمت پایه ۳ هزار و ۸۵۲ تومان معامله شد.

دی اتیلن گلایکول پتروشیمی شازند هم با حجم عرضه ۱۱۰ تن ۲۷۵ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۹۳۳ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۱۵۷ تومان معامله شد.

کریستال ملامین پتروشیمی خراسان هم با حجم عرضه ۲۰۰ تن ۲۷۵۳ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۳۱۴ تومان و نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۷۴۵ تومان رقم  خورد.

ایزوبوتانول پتروشیمی شازند هم با حجم عرضه ۱۱۰ تن به میزان ۸۳۶ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۴۰۰ تومان و نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۶۴۰ تومان رقم خورد.

دی اتیل هگزانول پتروشیمی شازند هم با حجم ۱۱۰۰ تن به میزان ۱۶۵۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۸۶ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۲۷۲ تومان بود.

در همین حال منواتیلن گلایکول پتروشیمی شازند، اوره صنعتی پتروشیمی خراسان، اسیدنیتریک پتروشیمی کارون، استایرن منومر پتروشیمی پارس و دی اتیلن گلایکول پتروشیمی مارون وارد سیستم مچینگ شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.